قاطی پاتی
.:: تبلیغات شما در این قسمت ::.

javahermarket

 

Speed Up

  • ساعت: 23:17

 

با سرعت بیشتر و نوکیا N9 متمایز باشید!!!


در تورنومنت نوکیا که از تاریخ 16 آبان 1390، مصادف با عید سعید قربان شروع شده و به مدت 3 ماه ادامه خواهد داشت، با سرعت بیشتر برانید تا یکی از 5 برنده خوشبخت گوشی تلفن همراه هوشمند نوکیا N9 باشید.

Nokia N9
SpeedUP

دوربین 8 مگاپیکسلی با کیفیت HD، صفحه تمام لمسی 4 اینچی و سیستم عامل جدید Meego تنها بخشی از قابلیت های این گوشی هوشمند فوق العاده زیباست که با داشتن آن، در جمع دوستان خود متمایز خواهید بود!

Nokia N9

مهمترین ویژگی تورنومنت 3 ماهه ی نوکیا، این است که تمام بازیکنان در هر سطح و با هر میزان سرمایه و امتیاز، می توانند یکی از 5 برنده خوشحال و خوشبخت اسپیدآپ باشند. این تورنومنت طوری طراحی شده است که حتی کاربرانی که دیرتر به جمع شرکت کنندگان بازی اضافه شوند، با بازی خوب و هوشمندانه، شانس برنده شدن خواهند داشت.

بنابراین همین امروز به رایگان در بازی عضو شوید، در تورنومنت نوکیا شرکت کنید، تیم خود را توسعه دهید و با تلاش 3 ماهه و کسب بیشترین امتیاز در این تورنومنت، برنده یکی از 5 گوشی تلفن همراه نوکیا N9 باشید!

 


جوایز میان دوره ای

در اولین سری از اهدای جوایز میان‌دوره‌ای به برترین‌های تورنومنت نوکیا، بازی سرعت بیشتر با همکاری وب‌سایت p30world دات کام، به 20 نفر اول این تورنومنت، "بازی رایانه‌ای" اهدا نمود. منتظر سری بعدی جوایز میان‌دوره‌ای ما باشید ...



p30world

 

در دومین سری از اهدای جوایز میان‌دوره‌ای به برترین‌های تورنومنت نوکیا، بازی سرعت بیشتر با همکاری وب‌سایت Softgozar (سافت گذر - اولین دانشنامه نرم افزار ایران) به 15 نفر از میان 50 نفر برتر این تورنومنت، "بسته نرم افزاری چهارم سافت گذر" را اهدا نمود. منتظر سری بعدی جوایز میان‌دوره‌ای ما باشید ...



p30world


 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته : Arkan Moradi
  • تاریخ:یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
  • لینک صفحات جداگانه خود را در این قسمت قرار دهید